wtorek, 11 marca 2014

Część druga! Ogłoszenia.

Witajcie Kochane ;)

Cieszę się, że znów mogę pisać do Was o moim pierwszym "paringu" :D Już niedługo pojawi się pierwszy rozdział, drugiej części pierwotnych nanosekund ;) 

W zakładce "najważniejsi" trochę się pozmieniało, tak więc zapraszam do luknięcia. (tak, dziewczynę Zayn'a troszkę zmieniłam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.)

Postanowiłam, że może w tej części będę pisała perspektywami. Jak widać po moich innych blogach, chyba mi to lepiej wychodzi. xD 

Życzcie mi powodzenia i do zobaczenia niedługo! 

Kocham! <3.

6 komentarzy:

  1. No wszytko pięknie, ładnie, ale nie ma niedługo tylko teraz, zaraz, już :-P
    Czekam na cd :-D już się doczekać nie mogę! <3
    I kto to do cholery ten John?? Czy on był jego już wcześniej, czy mam uniki pamięci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde faktycznie.
    Wybacz! Z moją pamięcią jest już kiepsko. Starzeje się :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, to jest pocieszające, że nie tylko ja się starzeje :-D
    Szkoda, że nie możemy z każdym dniem być młodsze xd

    OdpowiedzUsuń
  4. He he xd
    Jak se już tak piszemy to mam pytanko ;-)
    Kiedy coś gdzieś dodasz???

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, jak się cieszę :D
    Już nie mogę się doczekać.

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bony Kochana tak strasznie się cieszę!!! Już nie mogę się doczekać!! Przepraszam, że z takim opóźnieniem komentuję, ale dopiero mam pierwszy dzień wolniejszy po pracy.:((( Kocham.:**

    OdpowiedzUsuń